ـ اسم ؟
ـ وسیله وسیله ای هستم .
ـ شغلتون ؟
ـ وسیله هستم .
- راضی هستید ؟
- هی بد نیست . فعلا که دارم کار میکنم .
- ببخشید برچسب انرژی هم دارید ؟
- بله . مصرف و بازدهیم یکیه . حتی گاهی بازدهی ام بیشتر از مصرفمه .
- خوبه ...تجربه ی قبلی هم داشتید ؟
- بله . یه مدت خر بودم .
- مگه خر یه نوع وسیله نیست ؟
- خیر . ایشون نفس می کشند .
- یعنی الان وضعیت بدتر شده ؟
- نه . خب قبلاَ می دیدم . الان دیگه چیزی نمی بینم . کمترعذاب می کشم .
- آخرین کاری که انجام دادید چی بوده ؟
- هیچی ... بی خیال . میشه بفرمایید کارتون چیه ؟
- توی این کاغذ نوشتم . تمومش رو انجام بدید ممنون میشم دوست عزیز .
- باشه . فقط خواهشاً آخرش وسیله بودنم رو به روم نیارید .
- حتماَ دوست من .
![fajrii [1600x1200]](http://leee.ir/wp-content/uploads/fajrii-1600x1200-132x200.jpg)


