دو سال پیش در همچنین روزی
احتمالا این آخرش بوده.
----
تو همیشه تو قلبمی، با تمام خاطرات خوب و بدی که گذاشتیو رفتی.
خداحافظ فرهاد،
دیدارمون به قیامت.
دلتنگت میشم.
-----
امشب یه مسیج از شماره ناشناس، اشتباه به گوشی من فرستاده شده بود.
-----
هر فرهادی می شناسید که جدیدا گذاشته و رفته، بهش بگید این مسیجش تو گوشی من جا مونده و احتمالا شیرین منتظرشه. برگرد.