دو سال پیش در همچنین روزی

​احتمالا این آخرش بوده.

----

تو همیشه تو قلبمی، با تمام خاطرات خوب و بدی که گذاشتیو رفتی. 

خداحافظ فرهاد،

دیدارمون به قیامت.

دلتنگت میشم.

-----

امشب یه مسیج از شماره ناشناس، اشتباه به گوشی من فرستاده شده بود.

-----

هر فرهادی می شناسید که جدیدا گذاشته و رفته، بهش بگید این مسیجش تو گوشی من جا مونده و احتمالا شیرین منتظرشه. برگرد.

شهاب | دسته‌‌بندی: بدین سان28 مرداد 1395 | بدون دیدگاه